FANDOM

Ziemeļu Salas ir Dienvidzemes province kontinenta ziemeļrietumos, ko veido salu arhipelāgi. Provinces pamatiedzīvotāji ir cilvēki, padarot to atšķirīgu no vairuma kontinenta provinču, kuras pārsvarā apdzīvo vairākas tautas.

Ģeogrāfija Edit

Province sastāv no daudzām lielākām un mazākām salām. Visnozīmīgākās no tām apvienotas divos arhipelāgos - Medūzas arhipelāgs vidusdaļā un Vairoga arhipelāgs rietumdaļā. Viena no lielākajām atsevišķajām salām - Lietus sala - pēc Ledus kara nonākusi uz dienvidiem esošās Jūras Zvaigznes provinces īpašumā.

Kultūra Edit

Ziemeļu Salas ilgus laika posmus ir attīstījušās izolēti no pārējām provincēm, kā rezultātā dažādas kontinentā izplatītas tendences to ir maz ietekmējušas.

Īpaša vieta provinces vērtību un tikumu izveidē ir Ledus bruņiniekiem. Viņi ir karotāji, diplomāti un filozofi, kas cīnās pret ļaunumu un kalpo par sabiedrības sirdsapziņu.

Sadzīve Edit

Skarbā provinces daba atstājusi pēdas arī iedzīvotājos, kuri ir ārēji atturīgi, maz izrāda emocijas un ir piesardzīgi pret svešiniekiem. Liela loma ir ģimenēm. Mazās un vidēji lielās apdzīvotās vietas gadsimtiem ilgi var pārvaldīt kāda ģimene. Dažām no provinces visspēcīgākajam ģimenēm ir nozīmīgas saites ar Jūras Zvaigzni.

Ja kāds vēlas apmesties uz dzīvi jaunā vietā, viņam vislabāk ir iegūt ieteikuma vēstuli no savas iepriekšējās dzīvesvietas vadoņiem. Uz svešiniekiem bez ieteikuma vēstulēm raugās ar aizdomām.

Ievērojamākie notikumi Edit

Pirmais laikmets Edit

1024 - 1074 1L: Ziemeļblāzmas karš starp Vairoga arhipelāgu un Medūzas arhipelāgu

4089 - 4128 1L: Ledus karš starp Ziemeļu Salām un Jūras Zvaigzni.

7412 - 7953 1L: Sudraba dunču darbības laiks

Otrais laikmets Edit

Trešais laikmets Edit

Ceturtais laikmets Edit

Piektais laikmets Edit

Also on FANDOM

Random Wiki