FANDOM

Zaļais mēris ir mākslīgi izraisīta epidēmija Mūžīgajā Mežā Otrajā laikmetā (1313-1320 2L), kuras rezultātā daļa mežļaužu transformējušies par moh'a'moho - asinskārām un fiziski spēcīgām radībām.

Notikumu attīstība Edit

1305 2L Tērauda Pumpurs kļūst par ietekmīgās Ozolaines valsts karakungu. Ozolaine ir novājināta pēc nesenā Pērkona vaboļu kara, kurā gan tikusi gūta uzvara, bet kas izsmēlis valsts dzīvā spēka resursus. Tērauda Pumpurs kā savu dzīves aicinājumu saskata dzimtenes robežu paplašināšanu, tomēr viņš nevēlas gaidīt, kamēr iedzīvotāju skaits būs gana liels, lai varētu uzsākt karus. Bez tam - viņa iecerētā, Ozolaines valdnieka meita Uguns Orhideja drīz būs precību gados, un var tikt izdota par sievu kādam no pārējiem Ozolaines līderiem, kurš paspēs sevi pierādīt. Karakungs nevēlas gaidīt.

1306 2L Tērauda Pumpurs uzaicina pie sevis Varavīksnes Mistēriju skolas zinātniekus. Slepenībā tiek uzsākti eksperimenti uz cietumniekiem. To mērķis ir uzlabot mežļaužu fiziskās dotības, lai neliela karavīru grupa spētu stāties pretim ienaidnieku pārspēkam. Eksperimenti ilgst vairākus gadus. Pirmie pozitīvie rezultāti parādās 1311 2L. Tiek radīti pirmie moh'a'moho, kam piemīt izcils fiziskais spēks, ātrums un reģenerācijas spējas.

1313 2L notiek cietumnieku sacelšanās. Starp izbēgušajiem ieslodzītajiem ir tikai daži moh'a'moho, bet izrādās, ka viņi kā sērga ietekmē pārējos cietumniekus. Drīz vien vairākos valsts reģionos izplatās epidēmija, mežļaudīm transformējoties par agresīvajiem moh'a'moho. Viņi sēj haosu, uzbrūkot iedzīvotājiem un iznīcinot apmetnes. Ozolaine lūdz kaimiņu valstu armiju palīdzību, lai uzturētu kārtību.

Redzēdams, ka situācija izgājusi ārpus kontroles, Tērauda Pumpurs atzīstas Ozolaines valdniekam savā nodarījumā. Par to viņš tiek sodīts ar ieslodzījumu. Tomēr 1315 2L Mūžīgā Meža valdnieki saprot, ka ir apdraudēta visas provinces nākotne un ka Tērauda Pumpurs, būdams izcils stratēģis, vislabāk būtu izmantojams kaujas laukā. Viņš tiek atbrīvots un iecelts par Mūžīgā Meža apvienoto armiju virspavēlnieku. Turpmākos gadus viņš gūst daudzus neticamus panākumus kaujas laukā, tomēr spēku balanss aizvien vairāk nosliecas par labu moh'a'moho nemierniekiem.

1319 2L Varavīksnes Mistēriju skolas zinātnieki kopā ar mežļaužu pētniekiem izgudro zāles, kas ļauj moh'a'moho pārvērst atpakaļ par mežļaudīm. Tomēr tās var pielietot tikai pret nedaudzajiem sagūstītajiem ienaidniekiem. Lai varētu neitralizēt visus briesmoņus, tiek sūtīta ekspedīcija uz Ledus Dvašu, kas iegūst savā īpašumā senu relikviju. 1320 2L šī relikvija tiek izmantota, lai radītu ilgstošu salu visā Mūžīgā Meža provincē. Tā ka mah'o'moho ir ļoti vāji pret salu, provinces valstu apvienotie spēki kopā ar zemes mehiem no Kristāla Kalna sakauj visus viņu galvenos spēkus un injicē viņiem zāles.

Gūstā nonākušie mah'o'maho sala ietekmē ir zaudējuši agresivitāti, un daļa no viņiem izsaka vēlēšanos saglabāt savu pašreizējo veidolu, nekļūstot atkal par mežļaudīm. Tērauda Pumpurs izdara riskantu gājienu un šos mah'o'maho kā gūstekņus pārdot Kristāla Kalna valdībai, pretim saņemot dāsnas dāvanas. Šie jauniegūtie resursi palīdz Ozolainei ekonomiski un saimnieciski nostiprināties, kļūstot par sava laika attīstītāko Mūžīgā Meža valsti. Tērauda Pumpurs apprecas ar Uguns Orhideju un 1330 2L iegūst valdnieka troni, kļūstot par vienu no visu laiku izcilākajiem valdniekiem Ozolaines un visa Mūžīgā Meža vēsturē.

Also on FANDOM

Random Wiki