FANDOM

Ugunsūdens ir alkoholisks dzēriens, kura ilgstoša lietošana novājina personas sasaisti ar elementu. Ceturtajā laikmetā to nejauši izgudrojuši kvatori kā rūpnieciskās ražošanas blakusproduktu. Kad tikusi atklāta ugunsūdens negatīvā ietekme uz personas intelektu, fizisko veselību un sasaisti ar elementu, tas ļoti ātri stingri aizliegts visā Dienvidzemē.

Veiksmīgu cīņu pret ugunsūdens ražotājiem īstenojuši Mazākie brāļi. Kad šīs organizācijas vadoņa dēls gājis bojā šī dzēriena dēļ, organizācija uzsākusi cīņu pret tā ražotājiem un izplatītajiem. Tā rezultātā ugunsūdens Ceturtajā laikmetā bijis pieejams vien nelielā skaitā teritoriju un ar grūtībām.

Piektajā laikmetā to masveidā ražojuši un izplatījuši ašari, cenšoties novājināt pakļautās tautas. Tāpat viņi izmantojušas šo dzērienu vergu - gladiatoru cīņām. Vergi tikuši apreibināti, lai nejustu sāpes, un tad sūtīti arēnā viens otru nogalināt. Uzvarētājiem bieži vien nav pienākusies cita balva kā tikai papildus ugunsūdens deva.

Dažas mazās tautas izmanto ugunsūdens iepakojumus kā valūtu. Parasti šim mērķim tiek lietotas metāla bundžas. Tā rīkojas ar tās mazās tautas, kuru organisms šo dzērienu nepanes.

Also on FANDOM

Random Wiki