FANDOM

Senais Krasts ir neliela cilvēku kontrolēta teritorija Rietumzemes austrumu piekrastē. Tā stiepjas ziemeļu - dienvidu virzienā un ietver agrīnākās cilvēku apdzīvotās vietas kontinentā.

Ģeogrāfija un nozīmīgākās vietas Edit

Senais Krasts sastāv no trim aptuveni vienlīdz lielām daļām - piekrastes austrumos, Senā Meža ziemeļos un Gaismas Graudu tīrumiem un ganībām dienvidos.

Piekraste Edit

Piekraste visā garumā ir robota, ar daudziem nelieliem līčiem un nodevīgiem sēkļiem. Tā pārsvarā ir klinšaina un neviesmīlīga. Okeāna viļņi triecas pret kailām klintīm, kur izvietojušās milzīgas jūras putnu kolonijas, kā arī sastopami lieli roņu bari. Piekrastes zonā atrodas 15 nelieli ciemati, kā arī trīs mazpilsētas - Sarkanais Vilnis, Melnā Bura un Baltā Kaija. Tāpat šeit atrodas Jaunās Gaismas klosteris - vieta, kur pirmie cilvēku ceļotāji spēruši kāju Rietumzemes krastā.

Gaismas Graudi Edit

Gaismas Graudu labības lauki pēc dabas ir samērā neauglīgi, bet daudzu gadsimtu laikā tikuši rūpīgi apstrādāti. Starp tiem ir plašas lopu ganības. Šeit sastopami arī savvaļas zirgi. Vairums Gaismas Graudu iedzīvotāji dzīvo mazās ģimenes saimniecībās. Tomēr šeit atrodas arī Senā Krasta vienīgā lielā pilsēta - Rūcošais Akmens.

Senais Mežs Edit

Uz ziemeļiem no iekoptajiem laukiem un tīrumiem atrodas Senais Mežs. Šejienes iedzīvotāji ir noslēgti un uztur vien retus kontaktus ar ārpasauli.