FANDOM

Saulrieta Mežs ir saulnešu valsts Jūras Zvaigznes dienvidos. Šīs valsts iedzīvotāji tiek apzīmēti gan kā Saulrieta Meža saulneši, gan arī - daudz biežāk - kā saulrietneši. Viņi apdzīvo mežainas teritorijas, kurās aug augstākie koki provincē, un viņu ciemati ir iekārtoti augstu koku galotnēs. Dažas mazās tautas, kuras ar saulrietnešiem savulaik karojušas, sauc viņus par "nāvi no augšienes" vai "nāvi no koku virsotnēm." Tas tāpēc, ka šī mežus apdzīvojošā tauta, par spīti savam samērā lielajam augumam, spēj gluži kā mērkaķi pārvietoties no koka uz koku.

Sabiedrība Edit

Saulrieta Meža valsts pamata sastāvdaļa ir cilts, kuras vadītājs ir cilts sargs. Vairākas ciltis apvienojas zaros, kurus vada zara sargs. Savukārt zari apvienojas kokos, kur galvenais vārds pieder koka sargam. Katram kokam ir sava teritorija Saulrieta Meža valstī, tomēr tā var laika gaitā mainīties. Augstākā vara valstī pieder Meža sargam.

Saulrietneši ļoti augstu vērtē savu vienotību. Būdami ātri un temperamentīgi pēc dabas, viņi, lielas vajadzības spiesti, var dienām ilgi diskutēt, lai panāktu visiem savējiem labvēlīgu risinājumu. Saulrietneši tic - ja pienāks laiks, kad Saulrieta Meža valsts sadalīsies savstarpējo nesaskaņu dēļ, tas nozīmēs arī drīzu visas pasaules bojāeju.

Kultūra Edit

Kā vēstī šīs tautas nosaukums, viņu kultūras galvenais pamats ir saule. Pēc tās rieta un lēkta tiek noteikti laika apstākļi īsā un ilgākā termiņā. Tā kā saulrietneši ir mednieki un apdzīvo mežus, viņi savas mājas būvē koku galotnēs. Viens no iemesliem ir - lai būtu tuvāk saulei. Savukārt došanos medīt viņi apzīmē ar vārdu "nolaišanās," proti, nolaišanās zemāk, iekšā meža apakšējos stāvos. Apdzīvotajās vietās ietekmīgākās ģimenes var atpazīt pēc tā, ka to mājas ir uzbūvētas augstāk par pārējām.

Mīti stāsta par Meža tēviem, kuri dāvājuši saulrietnešiem visdažādākās zināšanas un prasmes. Tās ietver sevī dzīvnieku pieradināšanu, kokapstrādi, rakstību un citas.

Katras apdzīvotas vietas lepnums ir treniņu stadions. Tajā kopienas locekļi vai viesi sacenšas savā starpā, ar plēsīgiem zvēriem vai ar slazdiem. To visu vēro skatītāji. Ne reizi vien bijuši gadījumi, kad treniņu stadionā tiek ieguldīts tik daudz līdzekļu, ka tas iedzen kopienu nabadzībā.

Neatņemama kultūras sastāvdaļa ir sacensību gars ikdienā. Katrā, pat sīkākajā lietā saulrietneši redz iespēju, kā darīt labu savai kopienai un līdz ar to uzlabot savu reputāciju. Viņi rūpīgi iegaumē savus un savu priekšgājēju varoņdarbus, lai tos pastāstītu nākamajām paaudzēm.

Tirdzniecība Edit

Saulrieta Meža valsts ir plaši pazīstama ar saviem dzīvi sagūstītajiem dzīvniekiem, medījumu ādām un ilkņiem, kā arī koka priekšmetiem, tostarp neparastajām kiti maskas. Saulrietneši ir vienīgā tauta, kas uztur labas attiecības gan ar Jūras Zvaigznes ūdensvīriem, gan ar Ērgļa Nama dedariem. Kopš sendienām viņi sadarbojas ar ūdensvīriem, kuri saulrietnešu preces izplata pa visu provinci. Kā atlīdzību ūdensvīri sagādā zivis un citas jūras veltes. Viena no nozīmīgākajām ir asins zivs inde. Lai gan saulrietneši prot gatavot indes savām bultām no dažādiem meža augiem, tomēr no asins zivs pagatavotā inde ir visspēcīgākā un kalpo arī par statusa apliecinājumu mednieku starpā. Savukārt Ērgļa Nama tirgotāji saulrietnešiem atnes noderīgu informāciju par notikumiem provincē, dažādus gatavos ēdienus un dažkārt arī ieročus.

Saulrieta Meža iedzīvotāji ļoti lepojas ar savu preču kvalitāti un asi reaģē, kad tā tiek apšaubīta vai arī kad parādās baumas par viltojumiem. Kā piemērs minams karš ar kādu nelielu Jūras Zvaigznes mazo tautu 727 1L. Šī tauta tirgojusi nekvalitatīvus koka izstrādājumus, uzdodot to par saulrietnešu darinājumiem. Saulrietneši sakāvusi šo tautu un pat izdzēsa no vēstures visas liecības par to, tostarp sakautās tautas nosaukumu.

Karošana Edit

Karojot saulrietneši dod priekšroku iespējai atrasties savā teritorijā. Savos mežos viņi spēj izmantot esošās un radīt jaunas priekšrocības cīņā pret ienaidnieku. Īstermiņa priekšrocības dod īpašas mikstūras. Tās palielina spēku un ātrumu. Dažas dārgas mikstūras pat uzlabo sasaisti ar elementiem vai ar sauli vai mēnesi.

Medīšana Edit

Nav īsti skaidrs, kāpēc, bet saulrietnešiem no dabas ir īpaša sasaiste ar sauli. Tā viņiem ievērojami uzlabo noskaņojumu, kā arī palielina viņu cīņas spējas un refleksus. Taču vēl neparastāk uz šo tautu iedarbojas mēness. Īpaši pilnmēness laikā visi sajūt nemieru, fizisku karstumu ķermenī, un daži pat kļūst mēnessērdzīgi. Tikai nedaudzi mednieki laika gaitā pielāgo mēness iedarbību savām vajadzībām, iegūstot vēl asākas maņas un refleksus nekā to var iegūt no saules. Viņi ir pazīstami kā Mēness mednieki.

Otra īpaša mednieku kategorija ir Saules skorpioni. Viņi ir pārveidojuši savu ķermeni, lai tas būtu izturīgs pret indēm. Tas ļauj šiem medniekiem pašiem izmantot dažādas, arī gāzveida, indes, lai uzveiktu spēcīgus upurus.

Daudzi mednieki kā kompanjonus izmanto pieradinātus plēsējus no visdažādākajām sugām. Viņu starpā ir tādi dzīvnieki, kurus neviena cita Dienvidzemes tauta nav spējusi pieradināt. Noniecināt cita mednieka kompanjonu ir viens no vislielākajiem apvainojumiem.

Galvenie medību ieroči ir loks ar bultām, bieži vien saindētām, un šķēps. Daži mednieki mēdz izmantot metāla cimdus, no kuriem izbīdās asmeņi.

Sadzīve Edit

Saulrietneši dzīvo koku galotnēs izvietotās apmetnēs, kuru centrā ir treniņu stadions. Taču pēc vajadzības tiek veidotas pagaidu apmetnes. Tās kalpo par bāzi medībām attiecīgajā teritorijā.

Saulrietneši ir vāji metāla apstrādātāji, lai gan viņu teritorijā atrodas rūdu ieguves vietas. Metālapstrādi viņi atstāj Ērgļa Nama pārstāvju rokās.

Also on FANDOM

Random Wiki