FANDOM

Sarkanais Vilnis ir turīga zvejnieku, amatnieku un tirgotāju mazpilsēta Rietumzemes austrumu piekrastē, Senajā Krastā, dažus kilometrus uz dienvidiem no slavenā Jaunās Gaismas klostera. Pilsētiņā izveidojusies uz augstas klints un savu nosaukumu ieguvusi no šajā apvidū tapušās bardu dziesmas, kurā skaisti aprakstīta saullēkta izgaismotā jūra. Mūsdienās tā zināma saistībā ar divu ietekmīgāko ģimeņu nesaskaņām, kā arī ar plaša apjoma mākslas darbu viltošanu.

Vadošo ģimeņu konfrontācija Edit

Pretējās pilsētas pusēs atrodas divu senu ģimeņu saimniecības. Ziemeļu daļā ir Strazdu saimniecība, savukārt dienvidos - Mazozolu saimniecība. Konfrontācija sākusies, kad abu ģimeņu vecākie dēli sacentušies par kādas bagātu tirgotāju ģimenes mantinieces roku. Meitene apprecējusies ar Mazozolu jaunekli, kā dēļ Strazdu mantinieks izdarījis pašnāvību. Savukārt jaunais pāris dažas dienas pēc kāzām mīklaini gājis bojā. Abas ietekmīgās ģimenes vainojušas vienu otru sava mantinieka nāvē. Tā sākusies konfrontācija, kas turpinās vairākus gadsimtus. Tā izraisījusi intrigu un mahināciju pilnu vidi, kas (negatīvā veidā) spētu konkurēt pat ar lielpilsētas atmosfēru.

Mākslas darbu viltošana Edit

Kopš seniem laikiem Sarkanajā Vilnī darbojas vairākas amatnieku ģildes, kuru biedri ir vieni no labākajiem sava aroda meistariem Rietumzemē. Taču šīs ģildes slavenas ir ar to, ka specializējušās vērtīgu mākslas darbu un vēsturisku priekšmetu viltošanā.