FANDOM

Rintavo (610 - 2470 1L) ir mežļaužu ievērojamākais garīgais skolotājs, pirmais no Zaļajiem Tēviem, kā arī Senozolaines valsts dibinātājs.

Jaunība un sevis meklējumi Edit

Kā vēstī Eposs par septiņām akmeņainā zemē kritušām sēklām, Rintavo piedzimis kā vecākais bērns lielā ģimenē. Viņa māte bijusi dziedošā dziedniece, bet tēvs kalpoja par zvēru pārvaldnieku nelielā indes arēnā. Rintavo bērnībā redzējis, kā viņa iemīļotie un aprūpētie dzīvnieki tiek upurēti indes milžiem. Tas viņā nostiprinājis pārliecību, ka mežļaudīm ir jāveido savs liktenis, nepakļaujoties šiem briesmoņiem.

14 gadu vecumā viņš kļuvis par liecinieku noziegumam. Pēc liecināšanas tiesā pusaudzis pametis dzimto ciemu, lai izbēgtu no notiesātā radinieku atriebības. Pieņēmis citu vārdu, viņš aizceļojis uz dziedātājzirnekļu valsti provinces rietumos - Zināšanu Tīklu.

Divus gadus vēlāk viņš kļūst liecieks tam, kā indes milži iznīcina kaimiņos esošās cilvēku apmetnes. Kad cilvēki pārceļas uz ilgstošu dzīvi Zināšanu Tīklā, puisis sākumā ar neuzticību, bet vēlāk ar apbrīnu sāk pētīt šo neparasto tautu. Viņam izveidojas cieša draudzība ar kādu vienaudzi no cilvēku vidus - Aso Akmeni. Sasnieguši 18 gadu vecumu, abi jaunekļi dodas iniciācijas ceļojumā uz Rēgu salu, kur katrs redz sev domātu parādību.

Nāve Edit

Rintavo upurējis sevi, lai uz visiem laikiem sakautu indes milžus.

Also on FANDOM

Random Wiki