FANDOM

Mežļaudis ir Mūžīgā Meža pamatiedzīvotāji (vienskaitlī - mežavīrs (vīr.dz.) un mežasieva (siev.dz.)). Viņi ir elementālļaudis, kuru ķermeni veido zari, stiebri un ziedi, nevis miesa. Ievērojami variējas šīs tautas pārstāvju ārējais izskats. Augums ir no trim līdz deviņām pēdām. Ķermenim ir dažādas zaļganas, brūnas un sarkanīgas nokrāsas.

Kultūra Edit

Mežļaužu lielākais garīgais skolotājs Rintavo ir licis pamatus cikliskam pasaules uzskatam, kurā ikvienam resursam ir noteikta vieta. Tādēļ lielākais apvainojums, kādu viens mežavīrs var pateikt otram, ir apvainot to dabas resursu nelietderīgā izšķērdībā. Juzdami sevi kā daļu no dabas, viņi rūpējas par tās līdzekļu lietderīgu izmantošanu. Tie nedaudzie līderi, kuri vēlējušies industrializēt Mūžīgo Mežu, ir saskārušies ar ievērojamu pretestību.

Mežļaužu pasaules uzskatu pamatoti ietekmē dažādi noslēpumi. Piemēram, Trokšņu salas ir nelielas izdegušas teritorijas, kuras uz neilgu laiku parādās bez redzama iemesla un mēdz traucēt Zaļā dzintara tīklu izmantojušajiem ceļotājiem. Līdzīgi arī Laimes dārzi parādās uz īsu brīdi - pirmajam, kurš nobauda tajos esošos augļus un ogas, ir iespēja izārstēties no šķietami jebkuras slimības, iegūt diženu spēku un apbrīnojamu gudrību.

Interesantu vietu pasaules uzskatā ieņem mītiskie graužļi. Tā tiek dēvētas ļaunas būtnes, kas it kā dzīvojot pazemē un savā sirdī turot lielu naidu pret mežļaudīm. Nosaukums ir aizgūts no senas leģendas par to, ka graužļi graužot diženāko un nozīmīgāko saknes.

Sadzīve Edit

Spilgts piemērs resursu ciklam ir meža milži. Daļa no mežļaužu mirušajiem tiek atdoti zemes klēpī īpašos dārzos. Kad kāds no šiem dārziem ir uzņēmis pienācīgu skaitu ar aizgājējiem, dārza centrā nogatavojas īpaša sēkla. Ja šo sēklu pareizi kopj, tad vienas paaudzes laikā tā izaug par meža milzi - staigājošu būtni ar augstu intelektu un neiedomājamu spēku. Meža milži var dzīvot tūkstoš un vairāk gadus. Vienīgās būtnes Mūžīgajā Mežā ar lielāku spēku nekā meža milži bijuši indes milži - gigantiski briesmoņi no Pirmā laikmeta.

Visu Mūžīgā meža provinci caurvij Zaļā dzintara tīkls. Tā ir transporta sistēma, kuras lietošana prasa iemaņas un pieredzi, bet kura ļauj pieredzējušiem lietotājiem īsā laikā šķērsot milzu attālumus.

Lielu cieņu sabiedrībā bauda dziedošie dziednieki, kuri ir veltījuši vairākus gadu desmitus savu amata prasmju apguvei.

Also on FANDOM

Random Wiki