FANDOM

Kvatori ir vieni no Dienvidzemes pamatiedzīvotājiem. Ceturtais laikmets viņiem dāvājis īpašu sasaisti ar elementiem, tomēr šī tauta savas priekšrocības pārsvarā izmantojusi zinātnes, kultūras un politikas sasniegumiem, nevis militāriem iekarojumiem. No fiziskā aspekta kvatori ir apmēram četras ar pusi pēdas gari humanoīdi ar zaļu ādu un sarkaniem matiem.

Kultūra Edit

Raksturīga kultūras iezīme ir melnie sejas tetovējumi. Kvatori ļoti nicina slinkumu. Raksturīga viņu sasveicināšanās ir "Dari daudz! Strādā gudri!" Tas apliecina, ka viņi cenšas rūpīgi izvērtēt laika un citu resursu patēriņu un pieliekamās pūles.

Tehnoloģija Edit

Tiek uzskatīts, ka kvatoru tauta sākotnēji apdzīvojusi Pusnakts Dzelmes provinci. Šeit ir atrodamas liecības par viņu laboratorijām jau no Pirmā laikmeta. Pastāv nostāsti, ka dziļi zem zemes Pusnakts Dzelmē atrodas Pirmais Arhīvs - milzīga seno zināšanu glabātuve.

Kvatori ir attīstījuši vismodernāko sava laika spiegošanas tehnoloģiju. Ceturtajā laikmetā viņi izveidojuši tālskašus, kas daudzkārt pārspēj to priekšteču pietuvināšanas spējas. Tāpat attīstītas arī ierīces, kas ļauj noklausīties sarunas lielā attālumā.

Ne visi kvatori sekojuši labai zinātnes praksei. Piemēram, Indes klans visu savu darbību fokusējis uz nāvējošu ieroču un paņēmienu attīstīšanu. Savu nosaukumu tas ieguvis no padziļinātajiem pētījumiem inžu pagatavošanā.

Also on FANDOM

Random Wiki