FANDOM

Kuģi ir izplatīti transporta līdzekļi Dienvidzemes piekrastē un arī iekšējos ūdeņos. Pirmajos trijos laikmetos izmantoti no koka darināti peldlīdzekļi, kas pārvietojušies ar vēja enerģiju (burām) vai muskuļu enerģiju (airētājiem). Savukārt Ceturtajā laikmetā piedzīvota ūdens transportlīdzekļu revolūcija. No vienas puses, atrasta iespēja izveidot metāla kuģus, kas darbojas ar kurināmo un vajadzības gadījumā var kļūt par peldošu cietoksni. No otras puses, ar elementiem sasaistē esošie izgudrotāji radījuši kuģus, kuriem kā dzinējs kalpo kuģa dvēsele.

Par kuģa dvēseli kalpo īpaši apstrādāti dārgakmeņi. Apkārt tiem kā kodolam tiek apaudzēts pārējais kuģa korpuss. Dimanta dvēseles ir majestātiski, vareni un ātri kuģi. Spriežot pēc vēstures liecībām, nevienā laika posmā Dienvidzemē vienlaicīgi nav bijis vairāk par trim kuģiem ar dimanta dvēseli. No pārējiem, biežāk sastopamajiem, kuģiem visspēcīgākie karotāji ir ar rubīna dvēseli. Visātrākie ir ar smaragda dvēseli. Savukārt kuģi ar pērles dvēseli parasti ir pavisam nelieli un apveltīti ar maskēšanās spējām.

Also on FANDOM

Random Wiki