FANDOM

Jūras Zvaigzne ir Dienvidzemes rietumu province. Tās galvaspilsēta Zelta Bāka atrodas provinces vidus daļā, piekrastes teritorijā.

Ģeogrāfija Edit

Provincei ir robota krasta līnija ar daudzām mazām un lielākām saliņām, ar līčiem un alām. Ziemeļos atrodas tās lielākā sala - Lietus sala. Tā ir vairākkārt lielāka par pārējām nozīmīgākajām salām, kā, piemēram, Lielo Gudrinieku salu dienvidos.

Jūras Zvaigznes vidienē atrodas tās dziļākā iekšējā ūdenstilpne - Dzidrais ezers.

Nozīmīgi kalni atrodas vienīgi provinces austrumos - uz robežām ar Saules Dārzu un Debesu Kalniem.

Iedzīvotāji Edit

Jūras Zvaigznes dienvidus apdzīvo saulneši. Šī tauta nodarbojas ar medniecību, no medījumiem iegūto produktu apstrādi un tirdzniecību. Galvenais saulnešu valstiskais veidojums Jūras Zvaigznē ir Saulrieta Mežs.

Uz Saulrieta Meža ziemeļu robežas atrodas Ērgļa Nams - lidojoša dedaru pilsēta. Tās iedzīvotāji ir pazīstami gan ar savu godīgumu, gan arī interesi par citu tautu kultūru un vēsturi. Tāpat arī viņi nodarbojas ar tirdzniecību.

Lielākie provinces tirgotāji ir ūdensvīri. Viņu apmetnes ir izkaisītas pa visu Jūras Zvaigzni. Tās atrodas gan pie jūras, gan pie upēm un ezeriem, gan arī pie pazemes ūdenstilpnēm.

Zem provinces austrumu kalniem atrodas Brīvais Kritiens - zemes mehu pazemes pilsētvalsts. Viņi ir pazīstami ar lielu vēstures dārgumu uzkrāšanu. Savukārt citi zemes mehi, kas apvienojas klanu grupā ar nosaukumu Akmens Kurmis, ir izkaisīti pa visu provinces teritoriju un pārsvarā tiek daudz mazāk cienīti par Brīvā Kritiena iedzīvotājiem.

Provinces galējos ziemeļaustrumos, kalnainā reģionā atrodas Plēsoņu Zeme. Šo nocietināto un izolēto valstiņu apdzīvo moh'a'ker - ar īpašām spējām apveltīti ļaudis. Teju visi provinces iedzīvotāji baidās un izvairās no viņiem.

Ievērojamākie notikumi Edit

Pirmais laikmets Edit

3121 1L: Dzelzs jaunava pirmo reizi vēsturē apvieno visu Jūras Zvaigzni

4089 - 4128 1L: Ledus karš starp Jūras Zvaigzni un Ziemeļu Salām

7412 - 7953 1L: Sudraba dunču darbības laiks

Otrais laikmets Edit

652 - 662 2L: Ūdensvīru Brāļu kari

Trešais laikmets Edit

185 3L: Izveidots izglītības un pētniecības centrs Lielajā Gudrinieku salā

211 3L: Saules staru savācēju izveidošana Lielajā Gudrinieku salā

Ceturtais laikmets Edit

2455 - 2495 4L: Zvaigžņu zagļu kontrolētu politiķu valdīšana pār provinci

Piektais laikmets Edit

3857 - 3899 5L: Asiņainā Piekūna karagājieni, pakļaujot visas Jūras Zvaigznes tautas

Also on FANDOM

Random Wiki