FANDOM

Harpijas ir spārnoti humanoīdi, viena no Jūras Zvaigznes mazajām tautām. Tās pārsvarā sastopamas provinces austrumos, mazāk civilizētajos reģionos. Vairums provinces iedzīvotāju uzskata harpijas par ļaunām būtnēm to zaglīgās dabas un neizprovocēto uzbrukumu dēļ.

Sabiedrība Edit

Harpijas veido kopienas uz brīvprātības principiem, sekojot stiprākajam. Kopienas līderi sauc par pārraugu. Lai gan pārraugs mēdz izturēties pret padotajiem pat tik slikti kā pret vergiem, tomēr harpijām tā ir norma.

Kultūra Edit

Daudzas harpijas kā veiksmes simbolu nēsā amuletu, kurš ir miniatūrs Mēness akmens atdarinājums. Šī objekta precīza atrašanās vieta cittautiešiem nav zināma. Tomēr tiek uzskatīts, ka tas kādā veidā ir harpiju kultūras centrālais objekts.

Karošana Edit

Šīm spārnotajām būtnēm tiek piedēvētas neparastas spējas sajust konfliktus. Vēsture ir pieredzējusi daudzus gadījumus, kad harpijas uzradušās jaunās vietās un uzbrukušas savstarpējo cīņu nogurdinātām pusēm. Tas ir grūti izskaidrojams, jo teju neviena no Jūras Zvaigznes civilizētajām tautām ar harpijām nesadarbojas un nesniedz tām informāciju par savu karadarbību.

Dažādu tautu pārstāvji vairākkārt ir apvienojušies harpiju medniekos. Tās ir grupas, kuras attiecas pret harpijām kā pret dzīvniekiem un kā tādus tos arī medī. Tomēr daži filozofi nosoda šīs grupas, jo tās rada precedentu, lai slikti izturētos pret mazajām tautām.

Sadzīve Edit

Harpijas spēj no galvas iegaumēt garus vēstījumus un stāstus. Nedaudzas Dienvidzemes tautas ir tādēļ izmantojušas viņas kā pasta kurjerus. Tomēr ne pret vienu sveštautiešu indivīdu vai grupu harpijām nav ilgstošas lojalitātes.

Also on FANDOM

Random Wiki