FANDOM

Par Dziedošajiem dziedniekiem dēvē Mūžīgā Meža tautas mediķus. Mežavīri un mežasievas, kuri uzņemas šo kalpošanu, pavada vairākus desmitus gadu kā mācekļi pie kāda no vecmeistariem. Šajā laikā viņi apgūst ne vien augu un dzīvnieku valsts produktu dziednieciskās īpašības, bet arī pasaules uzbūves principus (tostarp skaņas nozīmi fiziskās realitātes veidošanā).

Mācekļa gadi Edit

Dziedošo dziednieku mācekļa gadi iedalāmi trijos posmos, kas katrs ilgst apmēram desmitgadi. Pirmais ir Klusuma posms, kuru māceklis pavada pilnīgā klusumā, klausoties vecmeistaru un sekojot tā norādījumam. Šajā laikā tiek ielikti vispusīgi profesionālie pamati, virspusēji apgūstot dažādas dziedniecības prasmes. Otrajā jeb Čuksta posmā tiek atļauts atgriezties pie normālas sarunāšanās un ir jāizvēlas viens no vairākiem dziedniecības ceļiem, kurā specializēties. Trešajā jeb Dziesmas posmā māceklis padziļināti izpēta izvēlēto dziedniecības ceļu, un tiek apgūtas šim ceļam atbilstošās dziednieciskās dziesmas.

Meistara gadi Edit

Pēc tam, kad ir pabeigts Dziesmas posms, kādreizējais māceklis, nu jau pilntiesīgs dziednieks, atgriežas sabiedrībā. Daudziem dziedošajiem dziedniekiem viņu pilnveide šādi beidzas. Savukārt citi, pavadījuši saskarē ar slimniekiem un viņu praktiskajām vajadzībām vismaz septiņus gadus, atkal dodas pie vecmeistariem, lai apgūtu savu amatu daudz augstākā līmenī. Meistara posms ilgst septiņus līdz divpadsmit gadus.

Vecmeistara gadi Edit

Mūža otrajā pusē daži no meistariem nolemj veltīt laiku un pieredzi tam, lai izpētītu ko jaunu un vēl neatklātu. Daudzi tā arī nepaspēj savas dzīves laikā sasniegt šo mērķi. Savukārt tos, kuriem izdodas gūt grandiozus panākumus, pārējie vecmeistari novērtē un pozitīvā gadījumā sniedz atzinumu, ļaujot iegūt vecmeistara titulu.

Loma sabiedrībā Edit

Daudzviet dziedošie dziednieki kalpo kā sabiedrības sirdsapziņa sava tikumīgā un krietnā dzīvesveida dēļ. Pat tie, kuri ir izgājuši tikai zemāko stadiju - trīs mācekļa izglītības posmus - ir ar augstu pašdiscplīnu, godīgi un izpalīdzīgi. Dažas organizācijas viņus labprāt uzņem savā pulkā kā garīgos padomdevējus.

Gudrinieku mēris Edit

Gudrinieku mēris ir noslēpumaina, neizprotama nelaime, kas pirmo reizi novērota 1825 1L un kopš tā laika mocījusi dažus no Mūžīgā Meža izcilākajiem prātiem. Šīs slimības ietekmē daži dziedošo dziednieku vecmeistari kļūst ļauni un izmanto savas prasmes, lai kaitētu sabiedrībai. Vēsturē nav zināms neviens gadījums, kad kāds slimībais skartais būtu izārstēts.

Also on FANDOM

Random Wiki