FANDOM

Dzelzs bruņurupucis ir Ceturtā laikmeta lielākais no metāla darinātais kuģis. Tas tika izveidots kā simbols Dienvidzemes tautu kopīgajai cīņai pret pirātu dominanci kontinenta rietumu, dienvidu un austrumu jūrās. Dzelzs bruņurupucis vadīja vairākus veiksmīgus uzbrukumus pirātu flotēm. Kulmināciju cīņa starp pirātiem un Brīvo ūdeņu alianse sasniedza Nogrimušās piramīdas kauja (3618 4L). Tās laikā alianses spēki sakāva pirātu flotes, ieņēma un iznīcināja viņu salu pilsētvalsti. Dzelzs bruņurupucis gāja bojā, un līdz ar to arī vairāki nozīmīgi varoņi, kas atradās uz tā klāja.

Kādu laiku pēc kaujas atklājies, ka uz kuģa tikušas pārvadātas lietas ar ievērojamu materiālo vērtību. Tās sākuši meklēt dārgumu meklētāji. Tomēr tiek uzskatīts, ka viņiem nav izdevies atrast precīzu kuģa atrašanās vietu. Viens no meklētākajiem kuģa dārgumiem bijusi kāda ierīce, ko sauc par Bruņurupuča sirdi. Runā, ka tā esot absorbējusi sakauto pretinieku kuģu spēku, kļūdama stiprāka ar katru uzvaru. Gan kvatori, gan arenieši un ašari šo unikālo iekārtu meklējuši bez panākumiem.

Also on FANDOM

Random Wiki