FANDOM

Dzelkšņi ir Otrā laikmeta īpaši apdāvinātā tauta, viena no ietekmīgākajām un nīstākajām Dienvidzemes tautām. Šie humanoīdi sastopami gandrīz katrā provincē. Viņi ir apmēram astoņas pēdas gari, ar biezu, brūnganu ādu, kuru klāj dzeloņi.

Vēsture Edit

Pirmajā laikmetā dzelkšņi bijuši ievērojami karavīri daudzu tautu armijās. Taču, kļūstot par Otrā laikmeta īpaši apdāvināto tautu, viņi uzsākuši brutālas un nežēlīgas, bet pārsvarā slikti organizētas iekarošanas kampaņas. Neapmierināmās ambīcijas un pārmērīgs sāncensības gars, kā arī neizskaužama tieksme uz nodevību bijušie galvenie iemesli, kādēļ dzelkšņi nav izveidojuši spēcīgas un ilgstoši pastāvošas valstis. Citas tautas mēdz sacīt, ka "dzelkšņa mīļākā uzkoda ir cits dzelksnis." Tomēr tas nav mazinājis viņu nodarīto postu kontinenta iedzīvotājiem.

Kultūra Edit

Salīdzinot ar citām tautām, kurām bijusi īpaša sasaiste ar elementiem, dzelkšņi ir devuši daudz mazāku ieguldījumu kontinenta zinātnē un kultūrā. Otrajā laikmetā viņi balstījušies uz areniešu izgudrojumiem un darbu.

Dzelkšņu kultūras pamatā ir raupjš spēks.

Also on FANDOM

Random Wiki