FANDOM

Ķirzi ir Dienvidzemes pamatiedzīvotāji, aukstasiņu humanoīdi. Viņi apdzīvo purvainas vietas visās provincēs. Tomēr vienā provinču daļā viņi ir viena no ietekmīgākajām tautām, kamēr citās ir vairāk uzskatāmi par mazo tautu. Ierobežotu laiku ķirzi spēj elpot zem ūdens. Tāpat viņi spēj uz kādu laiku padarīt savu ādu cietāku. Šī iemesla dēļ ķirzi cenšas savas cīņas pabeigt ātri, kamēr efekts nav beidzies. Vēl ķirzi ir zināmi kā labi iefiltratori.

Kultūra Edit

Svarīga loma kultūrā ir mūzikai. Tās pavadībā tiek veiktas visdažādākās darbības. Mūziķi ķirzu vidū tiek ļoti augstu vērtēti.

Cits nozīmīgs kultūras elements ir mēness. Pareizi apstrādājot dubļus mēness gaismā, tie iegūst dziednieciskas īpašības. Mēness ķirziem ir jaunības un veselības simbols.

Karošana Edit

Ķirzi bieži konfliktē ar areniešiem. Šī spēcīgā tauta uzskata ķirzus par mazvērtīgiem mežoņiem, kuri neprot industrializēt purvus. Savukārt ķirzus aizvaino areniešu invāzijas, nosusinot purvus un nesaudzīgi iegūstot no tiem derīgos izrakteņus.

Sadzīve Edit

Ķirzi necieš zagļus. Pat par nelielu zādzību tiek piemērots smags miesas sods. Par atkārtotu zādzību tiek piespriests nāvessods.

Ķirziem ir labas saskarsmes spējas ar ūdeņu un purvu mājdzīvniekiem. Viņi pirmie ir pieradinājuši zemes ķirzakas kā nastu nesējus un transporta dzīvniekus.

Also on FANDOM

Random Wiki