FANDOM

Ērgļa Nams ir dedaru lidojošā pilsēta (faktiski pilsētvalsts) Jūras Zvaigznes dienvidaustrumos. Tā atrodas uz Saulrieta Meža ziemeļu robežas. Pilsēta nodibināta Trešā laikmeta sākumā.

Kultūra Edit

Ērgļa Nama dedari visā Jūras Zvaigznē tiek uzskatīti par godājamiem ļaudīm. Viņi rūpīgi apkopo provinces tautu tradīcijas un zināšanas. Dedari bieži dodas "lauka misijās," lai iegūtu zināšanas no citiem provinces iedzīvotājiem.

Dažkārt tehnoloģiski augstu attīstītie dedari iejaucas dabas norisēs, kad tās novirzās no pareizā kursa. Viņi mēdz ierobežot pārlieki lielu plēsēju savairošanos mežos, dzēst bīstamus meža ugunsgrēkus vai cīnīties pret slimībām augu vai dzīvnieku pasaulē. Aiz cieņas pret citām provinces tautām dedari šīs darbības saskaņo ar to tautu, kura apdzīvo attiecīgo teritoriju.

Ērgļa Nama dedariem patīk krāšņas rotaslietas, kas simbolizē sauli.

Tirdzniecība Edit

Drīz pēc dibināšanas Trešajā laikmetā pilsēta kļuvusi par vienu no galvenajām provinces tirdzniecības vietām līdztekus Zelta Bākai. Ceturtajā laikmetā Ērgļa Nams kalpojis par Debesu tirgoņu galveno bāzi Jūras Zvaigznē. Lai gan Ērgļa nama dedari tirdzniecību neuzskata par vienīgo un galveno savas esības jēgu, kā to dara ūdensvīri, tomēr ūdensvīri dedaros allaž saskatījuši draudu.

Also on FANDOM

Random Wiki